שאלות נפוצות

כן, להזמנות אשר מתבצעות באתר לא נגבים דמי הטיפול אשר נגבים מהלקוח בעת ביצוע הזמנה טלפונית.
כן , כל הרכישות אשר מתבצעות באתרנו הן הזמנות מאובטחות (SSL) אשר מצפינות בין נתוני המחשב האישי של הלקוח לבין אתר האינטרנט של חברת קווי חופשה. שיטת האבטחה הינה הנפוצה בכל אתרי האינטרנט המובילים בעולם, ומתרחשות בה מיליוני רכישות באינטרנט באופן קבוע ושוטף.
לא, עד לקבלת אישור סופי מחברת קווי חופשה, המלון הינו בגדר בקשה בלבד.
קווי חופשה תציע ללקוח מלונות חלופיים ברמה זהה או גבוהה יותר למלון שהוזמן, לעתים יהיה צורך בתוספת תשלום במקרה והמלון החלופי אשר מוצע יקר יותר.
כמקובל בנהלי בית המלון, לרוב שעת קבלת החדרים הינה 15:00 והחזרתם לא יאוחר מהשעה 12:00.
לא, החלטה זו נתונה לשיקולי הנהלת המלון בלבד, במידת הצורך המלון מקצה חדר בו ניתן לאחסן את הכבודה.
לעתים שעות הטיסה עלולות להשתנות, השינוי בשעות הטיסה נעשה בהתאם לשיקולי חברת התעופה והחלטותיה.
באחריות הלקוח לאשר את הטיסה חזור ושעתה. במקרה והתעוררה בעיה כלשהיא יש ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות בטלפון שמספרו 00-972-3-6211013 או עם מוקד ההזמנות שלנו בטלפון שמספרו 00-972-3-6211011.
באחריות הלקוח להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני מועד ההמראה.
חיוב ההזמנה מתבצע רק לאחר אישור ההזמנה על-ידי הלקוח.
קווי חופשה תשמח לציין בהזמנה את האירוע שאותו חוגג הלקוח, אירועים אלו יעברו למלון והינם בגדר בקשה בלבד.
קווי חופשה מעבירה לבית המלון את בקשותיו של הלקוח בעת ביצע ההזמנה, בשיקולו של בית המלון ותחת אחריותו בלבד לקיום בקשות אלו. קווי חופשה אינה מתחייבת לבקשות.
במקרה בו איחר הלקוח לטיסתו, הלקוח יחויב עבור הטיסה במלואה ויהיה תחת רשימת המתנה לטיסה הבאה אחריה. במקרה שכזה תיתכן תוספת מחיר.

קווי חופשה בע"מ
רח' פינסקר 2 תל אביב, 63322